Míg a férjem szaunázott, én inkább otthon maradtam

Nem túl gyakran járok szaunába. Ami azt illeti, nem tartozik a kedvenc elfoglaltságaim közé. Lehet, hogy rosszul csinálok valamit, de egyszerűen nem tudom igazán élvezni ezt a kikapcsolódási módszert. A férjem viszont imádja, őt aztán nem kell félteni: ha nem parancsolnák ki onnan, napokat is képes lenne eltölteni a szaunában.

Én sajnos a legutóbbi alkalommal sem éreztem jól magam odabent – hiába próbáltam szép lassan venni a levegőt, a forróság perzselte a tüdőmet, és pár percnél tovább nem bírtam bent maradni. Ha valakinek vannak jó tippjei a szaunázással kapcsolatban, ne tartsa magában!

A lényeg viszont az, hogy tegnap az uram ismét úgy döntött, hogy elmegy kikapcsolódni. Mivel már úgyis adtam a dolognak több esélyt, mint amennyit eredetileg akartam, most eldöntöttem, hogy nem szaunázgatok, hanem inkább itthon maradok, és utánanézek annak, hogyan növelhetnénk a családi vállalkozásunk bevételét. Azt ugyanis még nem mondtam, hogy vállalkozók vagyunk, viszont az utóbbi időben igencsak lecsökkent a bevételünk a kezdeti sikerekhez képest.

Úgy gondoltam, hogy a megoldás kulcsa talán az online marketing területén rejlik, ezért erre kerestem rá a neten. Találtam is egy remek weboldalt, ami a Keresőben Első hu néven fut, és egészen nagyszerű szolgáltatást kínál: segít abban, hogy az oldalunk igazi ügyfél-mágnessé váljon azáltal, hogy a Google kereső első oldalára kerül. Ez logikus is, ha belegondolunk, hiszen sokkal eredményesebb lehet egy vállalkozás, ha potenciális ügyfelek rögtön megtalálnak a problémájukkal, és van esélyünk arra, hogy egy jól felépített honlappal (és a kínált megoldásunkkal) meggyőzzük őket arról, hogy mi vagyunk a megfelelő választás, valamint hogy nem is érdemes tovább keresgélniük. Ha viszont csak hátrébb helyezkednénk el a találati listán, akkor jó eséllyel letennék a voksukat a konkurencia mellett, akik szerencsés módon előrébb kerültek nálunk.

Korántsem csak a szerencsén múlik azonban, hogy milyen helyezést érünk el adott kulcsszavakra a Google-ben. Sok függ attól, hogy mit teszünk meg a keresőoptimalizálás szempontjából, és hogy azt milyen minőségben végezzük el. A Keresőben Első hu profi segítséget nyújt annak érdekében, hogy a lehető legtöbbet tudjuk kihozni az online felületünkből. Ez nem feltétlen olcsó mulatság, hiszen a minőséget meg kell fizetni, de ők nem is árulnak zsákbamacskát ezzel kapcsolatban. Amelyik cég viszont meg tudja engedni magának, hogy egy kicsit mélyebben a zsebébe nyúljon az online marketing érdekében, annak sokszorosan kifizetődő lehet ez a befektetés. Ráadásul a Keresőben Első hu-nál 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalnak arra az esetre, ha a kijelölt időn belül nem jutna be az adott oldal az első 10 találat közé, tehát ebből is látható, hogy ők tényleg biztosak a dolgukban.

Abba nem is mélyednék bele nagyon, hogy milyen módszerekkel érik el a kedvező Google-helyezést, mert eléggé összetett folyamat, amely során – ha profi módon csinálják – rengeteg szempontnak kell megfelelni, amik meggyőzhetik mind a keresőrobotokat, mind pedig a valódi embereket. Fontos ez az egyensúly, hiszen ha belegondolunk, a dolog nem igazán működhet, ha csak az egyik oldalra koncentrálunk. Kiemelhető talán a megfelelő konkurencia- és kulcsszóelemzés, a linképítés (vagyis az oldalunkra mutató hivatkozások elhelyezése más oldalak bejegyzéseiben, amit szintén valódi emberek írnak), illetve a weboldalunk dizájnja, felépítése, és az oda feltöltött hasznos tartalmak minősége, rendszeressége. Ez még csak néhány dolog ahhoz képest, hogy mi minden befolyásolhatja a találati lista sorrendjét és a bevonzott ügyfelek számát, de a Keresőben Elsőnél mindenre odafigyelnek: profi munkavégzést kínálnak, mert ebben az ágazatban kevesebbel nem lehet beérni.

Engem meggyőzött ez az online marketing tanácsadással és kivitelezéssel foglalkozó cég, úgyhogy már beszéltem is a férjemmel arról, hogy meg kellene fontolni a dolgot. Mindenesetre örülök, hogy nem mentem szaunázni tegnap.